جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 18:56

53 نفر از کاراته کاران ایلام شهرستانهای ایلام = دهلران = آبدانان = دره شهر و ایوان   قرار بود با هزینه شخصی  در مسابقات بین المللی ارومیه شرکت نمایند اما بعلت تعیین نرخ نکردن اداره ورزش و جوانان استان موفق به حضور در این مسابقات نشدند.

سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 16:54
حاج آقا حجت شاکیان امروز سه شنبه 16 اردیبهشت ماه 1393 پس از رای گیری ،با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات کاراته استان ایلام انتخاب گردید، ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان امید است که هیات کاراته با مدیریت عالی ایشان جایگاه واقعی خود را در سطح کشور و جهان بدست آورد.
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 10:6

در پایان اولین مرحله رقابتهای انتخابی،
17 کاراته کا به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافتند

در پایان اولین مرحله انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته جهت حضور در بازیهای آسیایی اینچئون و قهرمانی جهان آلمان، 17 کاراته جواز حضور در اردوی آمادگی را بدست آوردند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، اولین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته بعد از ظهر روز گذشته (سه شنبه) با حضور علیرضا سمندر و محسن آشوری رییس و دبیر فدراسیون و جمع کثیری از نمایندگان رسانه های گروهی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد. در این مسابقات که 26 کاراته کار حضور داشتند در نهایت 13 نفر به جمع حسنی نیا، پورشیب، حیدری و گنج زاده ملحق شدند.

اما در وزن 67- کیلوگرم که 7 کاراته کا مبارزات متعددی را انجام دادند در نهایت حسین سمندر، سعید احمدی و مهرداد پورشیب راهی اردو شدند.
اما در 84- کیلوگرم علی فداکار به عنوان تنها کاراته کا این وزن به ذبیح اله پورشیب که در اردوهای تیم ملی حضور داشت، ملحق شد و کادرفنی مهدی سلطانی و یونس نوروزی را کنار گذاشت.
بدین ترتیب در پایان این رقابتها 17 کاراته کا به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند و از امروز زیر نظر سید شهرام هروی، حسین روحانی و مهدی جعفری تمرینات خود را در سالن شهید کبکانیان آغاز خواهند کرد.
گفتی است، تیم ملی کاراته خود را برای بازیهای آسیایی اینچئون و بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه در برمن آلمان برگزار می شود، آماده می کند.